Jangan Tinggalkan Rumah Tanpa COSMODERM..

Huarghhhhh..malasnya nak mula bekerja selepas bercuti di  The Legend Resort Cherating ..muahaha..masih terbayang2 keindahan Cherating dan masih dihantui oleh keseronokkan melakukan aktiviti bersama rakan-rakan bloggers dari Kelab Blogger Ben Ashaari..KBBA9 team memang terbaeekkk..


Selama 3 hari 2 malam kat sana hidup aku ditemani Cosmoderm..seriously weih korang..Cosmoderm lah penyelamat bagi kulit aku. Mana taknya..kat sana kan panas..panas laut memang buatkan kulit cepat terbakar. Mujur ada BB Cream Cosmoderm dengan SPF 35 PA+++..apa yang menariknya ialah BB Cream ni dengan Tea Tree Oil tau..siap boleh kawal minyak berlebihan lagi. Aku pulak memang jenis kulit berminyak. Tapi pakai ni memang kulit tak berminyak langsung sepanjang hari..

angan Tinggalkan Rumah Tanpa COSMODERM..


Bukan tu je..aku sebenarnya paling jatuh cinta dengan Vitamin E Cream. Ok ni jujur aku cerita pengalaman aku pakai Vitamin E Cream Cosmoderm ni..kulit aku sejak aku jatuh sakit aritu memang naik jerawat teruk sebab memang tak berjaga pun kulit muka. Jadi banyak la parut yang muncul. Tapi bila aku sapukan Vitamin E Cream ni kat muka..memang nampak sangat parut aku mulai pudar dan yang paling best memang tak berminyak. Cam aku bagitau awal tadi kulit aku memang jenis berminyak so aku memang memilih sikit krim2 yang nak disapukan dimuka sebab takut nanti muka nampak berkilat je tapi Alhamdulillah Vitamin E Cream Cosmoderm memang tak berminyak langsung dah la tekstur dia halus dan ringan. Sepanjang aku kat The Legend Resort Cherating aku memang siang malam pagi petang tak kira la pukul berapa pun sebelum keluar bilik aku akan pastikan aku pakai Vitamin E Cream lepas tu aku sapukan BB Cream..tak lupa Magic Body Lotion.


Tiap kali mandi plak aku tak ketinggalan menggunakan Tea Tree Oil Shower Gel Cosmoderm ni..perghhh yang ni memang best. Nape best?? Sebab dia memang pekat so letak sikit je pun buih memang boleh buat mandi buih la..hahaha..best..tak tipu. Siap mandi sapu pulak Magic Body Lotion. Apa yang istimewa sangat shower gel ni?? Haaa..ni nak cte..best sebab dia anti body acne..means sape2 yang ada masalah jerawat badan tu memang sesuai sangat la guna ni. Selain tu shower gel ni

  • Anti Body Odour
  • Paraben,SLS,SLES Free
  • Hypo Allergenic
angan Tinggalkan Rumah Tanpa COSMODERM..

Dannnnnn..yang penting halal chuolsss!! Ekekeke..sepanjang di The Legend Resort Cherating aku dibekalkan dengan set yang menawan cam gambar ni..

angan Tinggalkan Rumah Tanpa COSMODERM..

angan Tinggalkan Rumah Tanpa COSMODERM..

angan Tinggalkan Rumah Tanpa COSMODERM..

malam sebelum tidur plak aku akan sapukan Advance Moisture Therapy Cream (Krim Pelembap Terapi) khas untuk tangan kering & tumit merekah..barulah kulit terasa lembut dan mulus..



Post a Comment

14 Comments

  1. Kalau nak pegi bercuti, tak kiralah tempat sejuk ke panas ke.. set ni memang wajib ada kan..

    ReplyDelete
  2. kan chuolsssss ......suka ooo ada travel set nih ...rasa kulit lebih terpelihara

    ReplyDelete
  3. memang bagus set ni, kulit jadi lembut jer, besssttt

    ReplyDelete
  4. I pengguna tegar Vit E Cosmoderm, mmg besttt.

    ReplyDelete
  5. Last week bercuti di terik mentari ..next week kakdy bercuti ke tempat beku ...mmg takkan lupa utk angkut set travel cosmoderm ni.

    ReplyDelete
  6. Last week bercuti di terik mentari ..next week kakdy bercuti ke tempat beku ...mmg takkan lupa utk angkut set travel cosmoderm ni.

    ReplyDelete
  7. Sonoknye ke Cheratinggg! Siap dapat ole2 tu paling best tuuu

    ReplyDelete
  8. Kalau pi bercuti memang akan bawak BB Cream dan Magic Lotion, best guna!

    ReplyDelete
  9. Travel pack Cosmoderm memang berbaloi. Sangat berguna semasa bercuti

    ReplyDelete
  10. Semua prpduk cosmoderm memang best..suka sangat

    ReplyDelete
  11. Betul2 vit E tu best .. wajib pakai hari2

    ReplyDelete