Aktiviti Sea Rafting KBBA9 di The Legend Resort Cherating

Harap bertabah dengan post-post aku sepanjang minggu ini..maklum la..belum boleh move on dari keseronokkan berkeluarga bersama rakan-rakan bloggers yang hebat dari kbba9.com

Antara aktiviti kami di legendresort.com.my ialah Sea Rafting..pada aku ini aktiviti yang paling seronok bagi sesiapa yang sukakan sesuatu yang mencabar. Mana taknya..kena buat rakit tu..kena naik dan mendayung kemudian kena buka semula..ekeke..Oleh sebab aku belum sihat 100% dari masalah slip disc aku ni maka aku tak join la..hahaha..aku hantar suami je sebagai wakil (dia memang suka aktiviti camni). Aktiviti ni aktiviti berkumpulan jadi disini boleh tengok macam mana semangat bekerjasama ahli kumpulan.





Hehe..tengok..gigih tak diaorang semua nak siapkan rakit masing-masing.

Oleh sebab ini adalah pertandingan (ada 3 kumpulan) maka masing-masing semangatlah untuk siapkan cepat dan menang..semangat berjuang gitewwww..



Muahaha..memasing posing dengan penuh kebanggaan lepas siapkan rakit..


Diaorang dah bersedia untuk bertanding di laut..ekeke..kayuh jangan tak kayuh



Aktiviti ni memang best sangat u olsss.. hasben aku sampai hari ni asyik sebut pasal sea rafting ni..haha..suka sangat dia. Bagi sesiapa yang merancang untuk bercuti jangan lupa datang ke The Legend Resort Cherating..pasti cuti anda tidak sia-sia.







Post a Comment

3 Comments

  1. Nak sangat join aktiviti ni tapi jangan haraplah husband nak bagi kan, hehehee! Tapi tumpang seronok tengok aksi² diaorang bina rakit tu.

    ReplyDelete